تفاهم

زنان ونوسی مردان مریخی.واقعا که این دو تا موجود از ۲ سیاره مختلفن.حتی عشق هم نتونست حرف مشترکی داشته باشه.گاهی اوقات از این همه تلاش برای عاشقی خسته میشم.من از سیاره ای هستم که حرفها با هرحرکت بدن؛توی هر نگاه؛توی هر صوت بی معنا گفته میشه.چه سخت برام حرف زدن؛زور زدن برای اینکه منظورم بگم و باز هم فهمیده نشه.گاهی دلم از این همه فاصله میگیره.با هر قدمی هم که بر میدارم فاصله ها بیشتر میشه.بااین همه؛ عشق به قوت خودش باقیه.  نه توان بودنت و نه خاموشی دیدگانت   

نظرات 3 + ارسال نظر
پاورچینا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.pavarchina.blogsky.com

فکر کردم بعد مدتها تو انتظار بودن و چندین بار نه گفتن این بار دیگه میگه "آره".از ذوقم میخواستم برم کتاب "مردان مریخی،زنان ونوسی" رو بخرم تا باهاش دوستی و رابطه قشنگتری رو تجربه کنم.اما زد تو ذوقم.مثل همیشه.مثل هربار.

سلام
کتاب رو بخرید.حتی اگه جواب نه شنیدید.اگه در مورد اون به درد نخورد به درد خود ادم میخوره.

فرداد شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام
عاشقی خودجوشه....تلاش نمی خواد
باید پارو نزد وا داد
باید دل رو به دریا داد
....
برقرار باشی

سلام
من هم قبول دارم عاشقی خودجوشه.ولی ثابت قدمی هم میخواد.به خودت میای که واقعا عاشقی بی اون هیچی.دیگه خودت نیستی.تو نیستی که نفس میکشی.انگار با نفس کشیدن اون تو زنده ای.
فقط میدونی که عاشقشی.ولی گاهی نمیدونی عاشق چیشی.همه اون رو دوست داری با همه خوبیها و بدیهاش.اما......
اما یه روزی میاد که دوست داری باور و ایدئولوزی هات رو ارائه بدی.دوست داری اون هم شنوات باشه.دوست داری حرف بزنی.....
اون وقت اگه فهمیده نشی دلت میشکنه و اولین شک جان میگیره که ایا انتخابم درست بود؟
ممنون از اینکه به من سر میزنی

ویس یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

من فقط احساسم را می گم.در من که زنم احساسات گود ودر عمقه.ریشه هایم را می سوزونه.ولی فکر می کنم در مردان احساسات در سطح است.البته حرف من علمی نیست فقط حس خودم است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد